Emekli Astsubaydan.Doruk 12 Kalibre Yarı Otomatik tüfeğim temiz durumdadır. Artık kullanamadığım için hevesli birine gitmesini istiyorum. Kusuru yoktur ve kondisyonuna 10 üzerinden 9 veriyorum. Silah İZMİR’ de kayıtlı olduğundan İZMİR-MANİSA-BALIKESİR gibi yakın yerlerdeki alıcılar ararsa devir için kolay olur. Çünkü devir alıcının bağlı olduğu emniyet veya jandarma ruhsat kısmında yapılacaktır. Silah almaya talip arkadaşların öncelikle ruhsat devri konusunda araştırma yapmalarını tavsiye ediyorum.